• Training

COMMUNICATIE & VERKOOPTRAININGEN

Hoe krijg ik meer regie in een (verkoop)gesprek? Hoe kan ik een gelijkwaardige gesprekspartner zijn?
Hoe geef ik structuur aan een gesprek? Hoe achterhaal ik de behoefte van de klant? Hoe kan ik bewaren ombuigen?

Herken je bovenstaande vragen bij één of meerdere medewerkers? Een training kan bijdragen in de ontwikkeling van dit vraagstuk.

Trainingen dragen bij aan de ontwikkeling van medewerkers. Het is belangrijk dat een training aansluit bij de leervraag van de medewerkers en dat de leidinggevende betrokken is bij het verder ontwikkelen van het geleerde in de training.

Samen met mijn opdrachtgever onderzoek ik wat er nodig is om de gewenste verandering door te voeren. Op basis daarvan maak ik een programma dat aansluit bij de wensen van de opdrachtgever.

Ontwikkeling van medewerkers

Trainingen dragen bij aan de ontwikkeling van medewerkers.
Het is belangrijk dat een training aansluit bij de leervraag van de medewerkers
en dat de leidinggevende betrokken is bij het verder ontwikkelen
van het geleerde in de training.

Bekijk hier een aantal cases, behaalde resultaten en complimenten van bedrijven.
Lees meer

UITZENDEN

Ben je een groeiende uitzendorganisatie en wil je verschil maken in de markt?
De match maken tussen kandidaat en opdrachtgever lijkt zo simpel, maar is het zeker niet.
Er komt zoveel kijken bij het uitzendvak! De balans vinden tussen het betekenisvolle deel van de baan om mensen te helpen en de commerciële drive die nodig is om resultaten te behalen.

Ik ontwikkel programma’s op maat om medewerkers wegwijs te maken in het uitzendvak. Ik richt me hierbij op gesprekstechnieken die je nodig hebt om je kandidaat aan je te binden en de opdrachtgever voor je te winnen.

Mijn jarenlange ervaring als Manager en Trainer in het uitzendvak gaan je helpen het verschil te maken.
Ben je nieuwsgierig? Neem contact op.

Ben je een groeiende uitzendorganisatie en wil je verschil maken in de markt?

De match maken tussen kandidaat en opdrachtgever lijkt zo simpel, maar is het zeker niet.

DISC

Hoe ga ik om met een dominante klant, een praatgraag of juist iemand die niet zoveel zegt?
Iedereen is verschillend en afhankelijk van de omgeving waarin we ons bevinden laten we bepaald gedrag zien.

DISC is een model dat voorkeursgedrag binnen een bepaalde context zichtbaar maakt.
In een DISC training kun je leren wat jouw voorkeursgedrag is en krijg je inzicht in het gedrag van anderen. Bijvoorbeeld die ene moeilijke klant of een collega waarvan je de werkwijze niet begrijpt.

In de training kun je met een acteur oefenen hoe je met bepaald gedrag om kunt gaan, zodat de communicatie gemakkelijker verloopt, deals eerder gesloten worden, jij je comfortabeler voelt en daardoor effectiever zal zijn.

Het gaat bij DISC vooral om het leren begrijpen van de ander en daarop aan te sluiten.
Wil je weten hoe dit op jouw team of organisatie van toepassing kan zijn?